aawesomeunicorn

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Alliandro - 15 mars 2014 18:01

Heejjj


Klockan är sex och det är lördagskväll, hörde nyss kyrkklockorna ringa..


Dagen var som så att jag åkte in till stan i förmiddags på 'stråklördag' det kom barn som också spelade fiol, bas och cello från två andra kommuner, det var jättekul! 

Sedan åkte vi bara och handlade lite mat och sånt, och nu sitter jag här och bloggar. 


Åh. Jag fick en låt på hjärnan.. SÅÅNT ÄR LIVET, SÅÅNT ÄR LIVET. NÄR MAN FÖRLORA VINNER NÅN ANNAN...SÅ HÅLL I VÄNNEN SOM DDUUUUUUUUUUU HAR KKKÄR!


*Återgår till seriös possition igen* Funderar på att byta bloggportal. Bloggplatsen är lixom lite.. hur ska man säga det? Stilen man får på bloggen ser liksom väldigt barnslig ut.. 


ÄH PUSS vi ska gå den millånga (*host* 5 meter) vägen upp till huset vi ska flytta till, ska inspektera målarnas kreativa arbete. Feel like a boss. Eller nått..

 

Av Alliandro - 15 mars 2014 09:56

Sitter i bilen in till stan för att spela cello, det ska komma folk från två andra kommuner som vi i vår orkester ska spela med, kommer nog bli kul!

Berättar mer sen Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag e en galen tjej på elva vårar som älskar foto, enhörningar och mjölk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards