aawesomeunicorn

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Alliandro - 7 mars 2014 14:04

HÄJ.

Uh. Jag sitter här i stugan åh har döhtrökigt såååååå VI BLOGGAR LITE!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

IDAG ÄRE VÄRLDENS ojsorrycaps regnväder.. så planerna för längdskidor vart inställda. Jo, jag älskar regn men när man åkt upp till fjällena för att ha kul i snön då får regnet fan ta sig... Vi åkte till nån sportbutik här och jag köpte typ världens Mysigaste tröja OMAJJJJJGAAD va skön den eeee

Jäg är ledsen för ätt jäg inte bloggät på sistonde men ässå våra kompisär som vi bara träffar väldigt sällan (då vi bor 60 mil ifrån dom) är här och när vi väl träffar dom så vill jag inte sitta med mobilen för att blogga eller.. ni fattar?

Känner mig dock väldigt hardcore turist när det står sälen på den.. MEN VEM BRYR SÄG NÄR DEN ÄR SÅ HIMLA FÖRBANNAT ASSKÖN?!

Imorgon ska vi åka hem.. då det tydligen skulle vara sol.. usch och fy säger jag bara. Då skulle det gärna fått regna tycker jag.
Oooch det var tydligen fullt i badhuset. HeLvEtE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag e en galen tjej på elva vårar som älskar foto, enhörningar och mjölk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards