aawesomeunicorn

Alla inlägg under november 2013

Av Alliandro - 30 november 2013 20:02

*Host* Kreativ rubrik...

 


Jag e ledsen för att uppdateringen är så snål, men just nu sitter jag hos mormor och bloggar från hennes dator för att nätverket på min mobil vill inte samarbeta här.   

 

 

Att leva i en fantasy-värld.



Jag springer in på mitt rum och låser dörren. Jag slänger mig på sägen och ger ifrån mig en suck. Jag fiskar upp mobilen ur fickan, går in på ''musik'' och tar fram förstsa bästa. Jag sträcker mig efter hörlurarna som ligger på nattuksbordet och stoppar in dom i öronen. Sedan höjer jag musiken.Jag blundar och nu är jag fri. 

 

  

 

 

Tycker ni jag ska skriva mer på den? Isåfall kommentera eller gilla inlägget!

 

 

Av Alliandro - 27 november 2013 21:12

Hej, såg just på instagram att det finns såkallade angora farmer (eller nåt) där dom sliter av pelsen på kaninerna och sedan sätter in dom i en bur tills pelsen växt ut igen. Fyfan vad..åh, jag kan inte ens komma på ord för jag e så arg! Bara för pengar! Okej, kommer inte få nåt vettigt ur käften utom svordommar för nu är jag jävligt arg.
Nu får klara er utan bild för bu e jag elak.

Av Alliandro - 27 november 2013 14:45

Har trök.

Mun syrra lyckades ha sönder datorn så det blir mobilinlägg. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Jag har massa tid över till att blogta men hinner endå inte?! Tips på vad jag kan skriva om? Kika mej, allipall11. Häjdå jounikirns?

Av Alliandro - 26 november 2013 15:29

Hej jag steker hamburgare. Ni vet inte vem jag är//Horatiu

Av Alliandro - 25 november 2013 16:23

Hej unicorns! Hittade ett recept på chips så Caroline och jag provade! Dom är inne i ugnen nu och är snart klara :) Jag slänger upp en bild när dom e klara!

Av Alliandro - 24 november 2013 20:23

Idag trodde jag nåstan att det var december... jo jag ska berätta varför.

1.Jag gick till Caroline och vi bakade pepparkakor.

2.Carro och jag målade på ljus.

3.Jag åkte med Carro till hennes morfar och fixade jul i hans lägenhet.

Jul, älskade jul kom nu!

Ikväll ska jag sova hos Caroline, kanske hinner blogga i morgonbitti.

Vi hörs unicorns <3

Av Alliandro - 23 november 2013 23:38

Hej!

 

Jag har startat ennnu en ny blogg.... kände bara för en ny, bättre start.

Ja, jag e en enhörning. En awesome enhörning. Jag ska lova er bra inlägg, tänkte tillochmed starta en novell! c: Sov gott unicorns, dröm söta drömmar<3
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag e en galen tjej på elva vårar som älskar foto, enhörningar och mjölk!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards