aawesomeunicorn

Alla inlägg under januari 2014

Av Alliandro - 30 januari 2014 08:02

Längesedan.

Hej. Haha, sitter på bussen.. igen.
Jag har varit borta en vecka. Yeah. En veckas tomrum. Jag har inte gort någonting, samtidigt som jag haft så mycket att göra. Shiet, vad ska jag skriva..? Vet att ni saknat mig ;))

Av Alliandro - 23 januari 2014 15:55

Sitter just nu på bussen påväg till staan, jag ska spela cello. Eller
violoncello som de heter på fint språk weird namn haha!

Men jag kan väll passå på och bäretta lite om dagen.

På morgonen tog vi bussen in till en lite större skola för att ha slöjd och gympa.
Sedan får jag ju inte glömma att berätta om att det va tacos i skolan idag, det är som en högtid i skolan eftersom det bara är tacos typ en gång per termin. Alla var helt vilda, haha!

Sedan hade vi bara vanliga lektioner, och vi planerade för en liten halv åtta hos mig med några andra, skulle va grymt kul om det blev något av det c;

Men nu e jag framme snart så baajjj!

Av Alliandro - 21 januari 2014 15:19

Tjaooooooh sitter på juniorer nuu och väntar på att samlingen ska börja.

Ikväll blire skidträning me Carro! C: taggaaaaad!

Av Alliandro - 20 januari 2014 17:39

Hejjejejejejjejejejejh<333 nejmen hej.


Sitter å ska redigera morgon å kvällsrutinen, men alla filmer ska bara laddas upp först.


Bilder ifrån helgen :



             

Av Alliandro - 20 januari 2014 06:58

Dagens kläder -
Tröja - gina
Byxor - Kappahl/Lindex
Strumpor - nån sportbutik

Dagens smink
Blå mascara
Rouge från claudia
Ögonbryns penna
Läpppenna från claudia
Vit kajal i vattenlinjen
Coca cola lip smacker

Dagens skal

Och ja, jag filmar en ny morgon och kvällsrutin. Nu sover jag i mitt rum och förr sov jag skaffötters me syrran.... sooou ja ska försöka redigera på tisdaag!

Pöööwss

Av Alliandro - 19 januari 2014 15:09

Har inhenting intresant att skriva om då jag inte kan ladda upp bilder ifrån min kamera.. (herregud människa, dey e ett måste ifall man vill ha ett bra inlägg punkt slut.)

Sååååå ni kan få veta va jag heter på lite olika sociala medier.

Kik- Allipall11
Snapchat- Allipalli11
Intstagram- Itsaawesomeunicorn
Ask- Alliyouknow
Skype(vafantarjagmejtill) fox29_
Tel.- NEJ.

Av Alliandro - 18 januari 2014 21:49

Huh, påväghem ifrån moster där vi tapetserat... ok, mormor och Kristin tapetserade. Jag satt och åt godis medans jag dampade med en macbook i famnen....

Ögonen går ärligt talat i kors på mig, jag bloggar mer imorgon då jag är väl utvilad och har någet mer att skriva om!

Pööwsss <3

Av Alliandro - 18 januari 2014 10:56

Ovido - Quiz & Flashcards